Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen.

Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch

niet zou willen hebben.

Wat de reden ook is, u heeft het recht uw volledige bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

  • Stuurt U de bestelling volledig terug, dan storten wij het bedrag inclusief de bezorgkosten terug op uw rekening.
  • Stuurt u de bestelling gedeeltelijk terug dan storten wij het bedrag van de teruggestuurde artikelen terug op uw rekening ,

     exclusief de bezorgkosten.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

 

Uitgezonderd van Retour

De voedingssupplementen en overige producten met een gezondheidsrisico, waar de verzegeling van verbroken is
kunnen helaas na opening niet terug worden genomen door ons om hygiënische of gezondheidsrisico’s en worden uitgesloten worden van herroeping.

 

 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan “ Skin Experts" geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen Info@beautybar-bykarin.nl

 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 


Product ruilen?

 

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem.

U kunt hiervoor contact opnemen met Info@beautybar-bykarin.nl

Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Als service  nemen wij de verzendkosten van het nieuw te versturen artikel voor onze rekening

 

Uitzonderd van ruilen 

De voedingssupplementen en overige producten met een gezondheidsrisico, waar de verzegeling van verbroken is
kunnen helaas na opening niet terug worden genomen door ons om hygiënische of gezondheidsrisico’s en worden uitgesloten worden van herroeping.

 


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Niet Leverbaar artikel

Helaas komt het af en toe voor dat een artikel niet meer leverbaar blijkt. U wordt hiervan per telefoon en/of per mail op de hoogte gebracht.